2010. augusztus 12., csütörtök

szobapakolás + hajfestés x3 x)

Hi ^^
kedden átpakoltuk anyával a szobámat :D 2 és fél óra alatt végeztünk takarítással együtt x) most így jobban tetszik mint volt :D:P >>
/kicsit hülyén fényképez panoráma módba a telóm x3 x) /
apám nem szólt semmi nem is akadt ki x)
tnap vtunk városba, bejelentkeztem fodrászhoz (ma megyek 2-re,most nyílt a fodrászat asszem a höflányi utcában ^^ tök normálisak meg minden =] ) meg vettünk melírozófestéket :D először nem  volt semmi, de mikor lemostam a festéket kiderült h foltosan fogta be a hajam -.- ×S ×C pl az egyik tincs töve tök szőke aztán közepe fele az eredeti hajszínem aztán megint szőke -.-" mehettem  boltba festékért -.-... végülis találtam, sötét-gesztenye lett ^^
fodrász után elmentünk még ruhát venni ^^ találtam is dzsekit,felsőt meg gatyát ^^, /végre egyszer elindulok vásárolni és találok is vmit ×D ×) /
elv ma jön Mamám :) lehet h itt is alszik x)

Babuuu + Nickee rem hnap ráértek :P

nyah asszem ennyi most ^^ majd hazaértem fodrásztól akk lehet h írok :) byebye ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése