2010. augusztus 7., szombat

motor vs. lovaglás...

hát most kb. ez van... anyának mondtam h leakarom majd tenni 125ösre a jogsit. azt mondta ok, szeptembertől minden hónapban félrerak egy tizest. ennek örülök, meg minden, csak az a gond, hogy a lovaglóbérlet alapból kb. egy huszas + még csizmát is akartam venni ami még plussz egy tizes.. ok hogy a bérlet 5-10 hétig elég mert attól függ h egy héten hányszor mennék, de a lovaglást csak azért akartam elkezdeni, hogy megtanuljam rendesen és akk tudnék menni versenyre talán. de ugyse fog sikerülni, mert max heti 1x tudnék menni, ami kevés hozzá, plusz versenyre saját ló kéne, min heti 3x lovaglás meg még a felszerelés. nem tom igazából most mi legyen, mert mindegyiket szeretném de csak az egyik menne..inkább hajlok a motor fele mert az vhogy előbb sikerülne mint a versenyzés...
oké, hogy talán jövőre meglesz a jogsi, de motort tuti nem kapok és csak 18 éves koromba vehetek majd ki abból a pénzből amit anyuék félreraktak.. =/
apát már tavaly óta fűzöm h hadd tegyem le a jogsit. bele is menne, még motort is vehetnénk mert ő is használná, de nekem kéne összeszedni rá a pénzt, ami megoldható, de anya a tanulás mellett nem engedi h elmenjek diákmunkára :/
anya meg úgy van/volt vele h ráérek még, majd jövőre... 8.ba megkérdeztem h letehetem e a robogóra.. oké letehetem.. aztán egy hónappal később mikor megint megkérdeztem azt mondta, hogy várjak még 2évet és letehetem nagyobbra. ok.. 10. elején megkérdeztem: akk mostmár lerakhatom? á várjál még 1-1,5 évet és akk leteheted a kocsival együtt...nem tom mitől fél, ő is + apa is motorozott. motorral is ugyanúgy tudok esni, mint ahogy kétéve leestem a lóról.plusz a ló az még meg is haraphat v rughat ami rosszabb mint ha elbaszódnék motorral /legalábbis szerintem/
minden évben megnézem a motorokat és mindíg találok vmi olyat ami jó lenne de hiába.. ma is körbenéztem és találtam is/Honda CBR 125R,Honda CBF125,Honda NSR125R,Yamaha YZF-R125/
remélem jövőre összejön a jogsi is meg talán a motor is :/ (yn)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése